مانیاد نبض زندگی مامانیاد نبض زندگی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مانیاد ترانۀ زندگیم

هیمن گروپ

1393/7/13 20:34
نویسنده : عاطفه
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی طلا

چهارشنبه شب به صورت اتفاقی یه سری به سایت هیمن زدم تا کارای جدیدشون رو ببینم و دیدم عکس خوشگل مامان رو،روی صفحه اول سایت گذاشتن....

 

و چه لذتی بالاتر از این که دردانه ام اینقدر شیرین، میخندد و مینازد

و چقدر دلنشین قدم بر دلها میگذارد

 

 

 همینجا جا داره از خانوم یوسفی بابت مهربونی و زحماتشون که برای مانیاد عزیزم کشیدن تشکر کنم

پسندها (3)

نظرات (7)

نیلوفر
16 مهر 93 9:08
الهی من فدای مانیادم بشم عروسک قشنگم
عاطفه
پاسخ
مامان مهدیس (ملیحه)
16 مهر 93 19:53
سلام عشقم مانیاد جان . همین عکسی که من عاشقشم جونم عزیزم زنده باشی و سلامت گل پسری همیشه لبت خندون باشه عسلی
عاطفه
پاسخ
ممنونم ملیحه عزیز از دعای قشنگت
مامان مهدیس (ملیحه)
16 مهر 93 19:56
سلام مانیاد جان ای جونم ایشاا... همیشه لبت خندون باشه عزیزززززززززززززم گل پسری همین عکسی که من عاشقش بودم ایشاا... همیشه صحیح و سلامت باشی عاطفه جان چرا عکسای مانیاد رو رمزدار کردیییییییییییییییی
مامان الهام
26 مهر 93 15:44
ای جونم خاله قربونش بشه معلومه که پسر به این ناری باید عکس اول سایت آتلیه باشه عشق منیییییییییییییی
عاطفه
پاسخ
وای ممنونم الهام جون نظر لطفته عزیزم به پای گل دختر شما که نمیرسه
عاطی مامان آوینا
30 مهر 93 14:38
وای عزیز دلم.خب اخه از این نی نی خوشتیپ تر و خوش ادا تر که پیدا نمی کردن.بوس بوس
عاطفه
پاسخ
وای نظر لطفته گلم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 16:50
ای جان خب ماشالا خوشمزه و خوشتیپ بوده. کلی هم خنده اش دل میبره.
عاطفه
پاسخ