مانیاد نبض زندگی مامانیاد نبض زندگی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مانیاد ترانۀ زندگیم

ترانه زندگیم خوش اومدی ...

1392/12/1 15:13
نویسنده : عاطفه
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

مانیاد ما پنجشنبه ساعت 11:42 صبح در صحت و سلامت کامل در بیمارستان بنی هاشم تهران توسط دکتر مژگان فولادی پا به دنیای منو عاطفه گذاشت

 

زیباترین فرستاده ی خدا برای من

با بودنت شوق بودن دارم

در کنارت فرشته ای دیگر دارم

که تمام صفات پاک تو را دارد

لحظه ای غم نبینم بر روی دل پاک و بی ریایت گلکم

که دنیا را بدون تو و شادیت نمیخواهم

مادر شدنت مبارک فرشته من که به یاد ماندنی ترین ترانه ام را به من هدیه کردی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا و با سامان
4 اسفند 92 19:07
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم . قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد . . . عاطفه جونی و آقا نیما مبارکتون باشه...مانیاد نازه من و ببوسید
نیلوفر
5 اسفند 92 7:38
خوشکلم عروسکم ماهم خوش اومدی عزیزدلم.دووووووووووووووست دارم.مامان عاطفه رو هم اذیت نکنیا
عاطی مامان آوینا
5 اسفند 92 13:57
ای جااااااانم ماشاالله.مبارکه.چقدر ناز خوابیده.خدارو شکر که خدا چنین فرشته نازی بهتون هدیه داده.خودت خوبی؟عمل خوب بود عزیزم؟ مراقب خودت و مانیاد جون باش
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
5 اسفند 92 22:48
سلام عزیز دل خاله.خوش اومدی به دنیا.قدمت مبارک.ایشالا همیشه سالم باشی گلم. عاطفه عزیزم قدم مانیاد جون مبارک باشه از قول من به همسری هم تبریک بگو.امیدوارم سالیان سال در کنار همدیگه با خوشبختی زندگی کنید.سایه تون بالای سر گل پسری باشه.
کاکل زری یا ناز پری
6 اسفند 92 12:31
خوش امدی عزیزمممممممم چه ناناسی تووووووو فرشته کوچولوی خوشکلللللل انشاالله قدمش براتون پر از خیرو برکت باشهههههه نازییییییییی
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 اسفند 92 16:34
عاطفه جوووووووووونم زمینی شدن فرشته کوچولوت رو تبریک میگم عزیززززززززززم انشالله که خوش قدم باشه گلم
مامان نرگس
7 اسفند 92 14:00
ای جونم عزیزکممممممممممم .. ماشالله هزار ماشالله .. خدارو شکر .. قدمش مبارک باشه براتون عزیزم .. ایشالله زیر سایتون بزرگ شه و در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید .. وای وای چه خوردنی این مانیاد چوچولو ..
مامی آنا
10 اسفند 92 3:42
عزیز دلم خوش اومدی به این دنیا امیدوارم زندگی طولانی و سرشار از خوشی پیش رو داشته باشی
ازاده مامان آرتین
10 اسفند 92 17:26
عزیزم قدمت مبارک باشه خوشکل دلم
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 21:59
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم فدات شم......